Pozycjonowanie stron internetowych — o czym musisz pamiętać?

Ustalenie fraz kluczowychUstalenie fraz kluczowych to klucz do sukcesu.

Pozycjonowanie strony opiera się o kilka działań mających na celu wywindowanie danej witryny najwyżej, jak się da w wynikach wyszukiwania przeglądarki. W związku z tym, że w Polsce ok. 96 % użytkowników korzysta z Google, staramy się zaistnieć właśnie w tym miejscu. Pozycjonowanie stron internetowych to rozległy proces. Poniżej przedstawimy najważniejsze informacje o tym, jak wyróżnić swoją stronę w wyszukiwarce i czym się kierować. Ustalenie fraz kluczowych to element sukcesu.

Ustalenie fraz kluczowych

Pozycjonowanie strony internetowej zaczyna się jeszcze przed podjęciem jakichkolwiek działań na stronie. Chodzi o to, aby dokładnie zaplanować kontent. Jeżeli jest on już na stronie, to nic straconego. Wystarczy, że użyjemy takich narzędzi jak Google Search Console bądź innych i zoptymalizujemy ją zgodnie ze standardami SEO. Jeżeli jednak cały proces zaczniemy wcześniej, to zaoszczędzimy sobie wiele wysiłku, pracy oraz pieniędzy.

Aby zaistnieć w wyszukiwarce Google pierwszą rzeczą, którą musimy wykonać, jest wybranie odpowiednich fraz kluczowych. Ich treść jest uzależniona od tego, jakie strony internetowe mają być pozycjonowane, a właściwie z jaką branżą mamy do czynienia. W przypadku strony internetowej o ogólnej tematyce warto ustalić, jaki temat przewija się najczęściej i z jaką tematyką chcemy być kojarzeni. Takie zadanie warto powierzyć specjalistom, np. dolp.pl.

Pozycjonowanie stron www jest znacznie łatwiejsze, jeżeli określimy specjalizację lub wykonujemy je, biorąc pod uwagę działania lokalne. O wiele łatwiej będzie podkręcić pozycję strony www na frazę prowadzenie social media Kielce, niż prowadzenie social media. Aby dotrzeć do potencjalnych klientów, warto także pozycjonować się na frazy z tzw. długiego ogona.

Audyt i optymalizacja strony

Ustalenie fraz kluczowych przy użyciu laptopa

Ustalenie fraz kluczowych wydaje się łatwe, ale wymaga analizy.

W przypadku pozycjonowania stron internetowych, które już istnieją, musimy najpierw wykonać audyt SEO. Takie rozwiązanie ma na celu sprawdzenie, na jakiej stronie pojawia się dana witryna w wynikach wyszukiwania i jakie są jej słabe cechy, które można poprawić, aby strona działała szybciej i tym samym lepiej się pozycjonowała.

Dobrym przykładem jest optymalizacja zdjęcia oraz grafik, które zajmują sporo miejsca na serwerze. Wystarczy, że odpowiednio je skompresujemy, a strona internetowa zacznie działać szybciej.

W celu pozycjonowania strony, a raczej jej optymalizacji jest wiele innych czynników, na które musimy zwrócić uwagę. To między innymi przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, odpowiednie ustawienie nagłówków H1-H6, szybkość odpowiedzi serwera, czy zgodność metadanych z wytycznymi Google.

Pozyskiwanie linków zewnętrznych

Skuteczne pozycjonowanie stron nie może odbyć się bez linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego. To drugie rozwiązanie polega na tym, że wartość naszej strony rośnie w momencie, gdy linkuje i poleca nas inna strona o podobnej tematyce do naszej. Oczywiście ma to także wpływ na pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google.

Już teraz skorzystaj z usług fachowców i pozwól zauważyć się innym: dolp.pl/pozycjonowanie-stron-www

Tutaj drobna uwaga. Nie liczy się liczba stron i linków, które przekierowują do naszej strony, lecz to jakie treści strony są tam wyświetlane, jaka jest ich jakość i ich pozycja w rankingu.

 

 

 

Zobacz: BLOG

Artykuł może zawierać linki do stron i treści od Partnerów, dzięki którym portal jest bezpłatny.

marketing internetowy
Call Now Button