Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronieJak zwiększyć ruch na stronie i nie pozyskiwać ruchu śmieciowego?

Do przeprowadzanych przez agencje SEO działań należy m.in. budowanie jak największej i najlepszej widoczności stron WWW. Odpowiednio dobrana strategia przełoży się na zwiększony ruch organiczny i sukcesywnie będzie zwiększać sprzedaż. Jeśli zastanawiasz się jak zwiększyć ruch na stronie, odpowiedzi znajdziesz w niniejszym artykule.

  • Agencja SEO – niezbędna pomoc w sieci
  • Spadek widoczności i ruchu organicznego w wyszukiwarce
  • Zakres usług w przypadku zmniejszonego ruchu organicznego w Google
  • Zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej
  • Jakie kroki podjąć w celu pozyskania ruchu?

Strony internetowe to obecnie wizytówki, bez których trudno się obejść niemal w każdej branży. Jak zwiększyć ruch na stronie? To pytanie, które zadają marketingowcy w wielu firmach.

Agencja SEO – niezbędna pomoc w sieci

Różnorodne narzędzia SEO są kluczem do sukcesu na naszej stronie internetowej. W końcu wspierają realizację wyznaczonej strategii i zwiększają użyteczność strony www. Każdemu przedsiębiorcy zależy na zwiększeniu sprzedaży i swoich usług w sektorze, po którym poruszają się klienci, dlatego skuteczność jest podstawą we wszystkich podejmowanych działaniach.

Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie i nie pozyskiwać ruchu śmieciowego?

Pamiętajmy jednak, że odpowiednie wyniki osiąga się z czasem, a procesy bywają długotrwałe i osiąganie dobrych rezultatów wymaga cierpliwości i konsekwencji (czasem zajmuje to nawet kilkanaście miesięcy).

Agencja Seo Zgred.pl doskonale rozumie wymagania rynku i zna działanie algorytmów w wyszukiwarce. Wie jak zwiększyć ruch na stronie. Dzięki skutecznym działaniom SEO, często połączonym z działaniami SEM (np. kampanie Ads), agencja pomaga osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i zwiększać widoczność twojej strony w sieci. Usług agencji SEO to m.in. pozycjonowanie long tail, audyt SEO i optymalizacja stron czy pozycjonowanie sklepów internetowych.

Spadek widoczności i ruchu organicznego w wyszukiwarce

Zauważalny spadek ruchu organicznego na naszej stronie lub portalu nie musi świadczyć o nałożeniu kary na naszą stronę internetową. Może być to natomiast efekt wdrożenia nowych algorytmów przez wyszukiwarkę Google.

Przyczyn spadku ruchu organicznego lub widoczności możemy poszukiwać w 3 obszarach. Pierwszy z nich dotyczy niewłaściwie przygotowanej treści na stronie. Składają się na to takie rzeczy, jak duplikacja treści, zbyt nachalne upychanie słów kluczowych, czy tzw. thin content – treść charakteryzująca się niską jakością, publikowana w obrębie witryny. Może to być treść charakteryzująca się posiadaniem dużej ilości błędów merytorycznych, językowych i składniowych, teksty nieprzekazujące żadnej konkretnej wartości, oraz duplicate content i treści, które zostały wygenerowane w sposób automatyczny za pomocą synonimizatorów.

Kolejna rzecz, to aspekty techniczne (np. problemy z indeksacją, niewdrożone rekomendacje dotyczące rel=”canonical”).

Trzecia rzecz dotyczy źle prowadzonej strategii linkbuildingu czyli odnośników pozyskiwanych do serwisu, gdy nie działają lub nawet szkodzą. Jeśli sądzisz, że wiesz jak zwiększyć ruch na stronie linkowaniem, możesz popełnić błędy.

Zakres usług w przypadku zmniejszonego ruchu organicznego w Google

Agencja musi dokonać analizy całości serwisu oraz przygotować odpowiednie rozwiązania. Często wiąże się to z przeprowadzeniem audytu, który jest usługą przeznaczoną dla wszystkich osób, które chcą skontrolować skuteczność i jakość metod pozycjonowania dobranych przez specjalistę czy agencję SEO, zatrudnionych na odpowiedzialnym za to stanowisku.

Co będzie potrzebne do wykonania analizy spadków?

  • analiza błędów oraz naruszeń, które przyczyniły się do nałożenia filtra;
  • analiza linków przychodzących;
  • usunięcie linków, które zostały uznane przez Google za podejrzane;
  • monitorowanie wdrożonych zaleceń;
  • zredagowanie wniosku do Google, z prośbą o ponowne rozpatrzenie;
  • stworzenie ostatecznego raportu z dotychczasowych działań.

Potrzebny jest bezwzględnie dostęp do Google Search Console – bez tego analiza nie będzie mieć sensu. W przypadku analizy odnośników warto także korzystać z innych, zewnętrznych narzędzi.

Zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej

W trakcie tworzenia bloga, sklepu lub strony www, zawsze zależy nam na pojawieniu się użytkowników, którzy będą korzystać z naszych usług i kupować oferowane przez nas produkty. Obecnie ruch najchętniej pozyskuje się z:

  • profili, które prowadzimy w social mediach;
  • z wyszukiwarek (organiczny);
  • bezpośredni (direct) – ktoś wpisuje od razu nazwę naszej domeny i trzeba przyznać, że jest to najbardziej pożądany ruch, ponieważ oznacza, że nasza firma lub serwis są już świetnie znane wśród użytkowników.

Jakie kroki podjąć w celu pozyskania ruchu?

Jak zwiększyć ruch na stronie? Pozyskanie ruchu może się odbywać poprzez takie działania, jak:

  • Zwiększanie ruchu na stronie poprzez pisanie o rzeczach, których szukają użytkownicy. Obecnie intencją użytkownika jest wyszukiwanie informacji lub możliwości samodzielnego wykonania pewnych czynności czy produktów (tzw. do it yourself). Warto również zajrzeć do narzędzi zewnętrznych (np. ahrefs, semstrom, senuto, answerthepublic);
  • Analizowanie intencji użytkownika pozwoli Ci dowiedzieć się jak zwiększyć ruch na stronie. Zapytaj swoich użytkowników i klientów jak znaleźli Twoją firmę lub w jaki sposób wyszukiwali informacji. Warto dowiedzieć się jakie hasłą wpisuje użytkownik w wyszukiwarce i przeanalizować pytania generujące ruch. Dobrze jest tak przygotować dany artykuł i rozszerzyć go, by odpowiadał na pytania w Internecie. Warto również aktualizować stare artykuły, by algorytmy wyszukiwarki spoglądały na nie bardziej przychylnym okiem;
  • Linkowanie wewnętrzne jest szansą na większy ruch w serwisie. Jeśli napisałeś artykuł, warto wykonać linkowanie wewnętrzne z innych artykułów;
  • Wykorzystywanie kanałów Social Media. Po napisaniu wartościowego tekstu zareklamuj go, bo dzięki temu dotrzesz do większej liczby odbiorców;
  • Wykonywanie zewnętrznego linkbuildingu; wystąpienia publiczne, które pozwalają pozyskać link do swojej strony bo jesteś prelegentem; akcje sponsoringowe; wpisy gościnne na innych blogach (guest posting); komentowanie wpisów na innych blogach.
  • newslettery.

 

 

 

Materiał zewnętrzny.

marketing internetowy
Call Now Button