Druk wizytówek, banerów i toreb reklamowych – 3 sposoby na reklamę usług online poza siecią

Reklama online czy tradycjnaOmnichanel czyli reklama offline + online.

Prowadzenie biznesu w sieci wiąże się głównie z reklamowaniem swoich usług i produktów w internecie. Nie warto jednak całkowicie porzucać tradycyjnych metod reklamy – druk wizytówek, banerów czy toreb reklamowych przynosi równie dużo korzyści, co promocja w sieci.

Tradycyjne metody reklamy

  1. Druk wizytówek to podstawa
  2. Druk banerów – reklama dla masowego odbiorcy
  3. Torby z nadrukiem przygotuje drukarnia online

Pomimo dużej popularności reklamy online, siła tradycyjnego przekazu reklamowego nie słabnie. Konsumenci uznają ulotki, wizytówki czy banery za realniejsze od wyskakujących reklam na stronach internetowych, a zawarte na nich informacje docierają do nich w większym stopniu – potwierdzają to badania przeprowadzone przez Bangor University (2009). Z jakich form tradycyjnej reklamy warto skorzystać, prowadząc działalność online?

Druk wizytówek to podstawa

W świecie biznesu wizytówka jest podstawowym nośnikiem informacji o firmie i pracujących w niej osobach. Na wizytówce znajdują się podstawowe dane adresowe firmy, jej numery identyfikacyjne (NIP, REGON), zakres działalności, opis stanowiska czy numery kontaktowe. Te same dane można oczywiście umieścić na stronie internetowej lub w stopce maila, jednak wizytówki mają nad tymi formami jedną przewagę – klient może je schować do portfela czy albumu na wizytówki i użyć zawsze wtedy, kiedy tego potrzebuje, nawet w sytuacji braku dostępu do internetu. Prowadząc sprzedaż jedynie online, przedsiębiorca rzadko ma okazję osobiście wręczyć klientowi wizytówkę, może ją jednak dołożyć do przesyłki z zakupami. Aby uzupełnić strategię reklamową o ten niewielki, ale ważny element, wystarczy stworzyć projekt i zamówić druk wizytówek, lub skorzystać z łączonej oferty profesjonalnej drukarni, która zarówno zaprojektuje, jak i wydrukuje firmowe wizytówki.

Druk banerów – reklama dla masowego odbiorcy

Banery to jedna z najpopularniejszych form reklamy wielkoformatowej. Można je wywiesić niemal wszędzie – na elewacji budynku, na barierce balkonu, czy w jakimkolwiek innym miejscu, w którym banery są doskonale widoczne dla przechodzących lub przejeżdżających osób. Baner powinien być czytelny i zapadający w pamięć na tyle, aby konsument mógł bez problemów przypomnieć sobie jego treść. Ta forma reklamy ma ogromną zaletę – można ją idealnie dostosować do własnych wymagań, zarówno jeśli chodzi o rozmiar baneru, jak i jego treść – ta druga może być bardzo kreatywna. Jeśli jest taka możliwość, warto rozważyć zakup banerów dwustronnych z https://www.drukomat.pl/produkty/banery lub banerów odblaskowych, które charakteryzują się nowoczesnym i eleganckim wyglądem.

Torby z nadrukiem przygotuje drukarnia online

Torby z nadrukiem to gadżet, który idealnie wpisuje się we współczesne trendy reklamowe. Jest ekologiczny, trwały, można go wykorzystywać na dziesiątki różnych sposobów, a przy tym zachowuje on swoje walory na długi czas. Przynosi też korzyści dla firmy, która reklamując się na torbach, dociera nie tylko do swoich klientów, ale również setek innych osób, stykających się z reklamą umieszczoną na torbie. Aby ta forma promocji była skuteczna, należy dobrze przemyśleć zakres informacji, które zostaną naniesione na materiał. Znane firmy mogą użyć jedynie logo – jeśli jest rozpoznawalne przez konsumentów, pozostałe informacje są zbędne. Mniej popularne firmy decydują się często na umieszczenie na torbie nie tylko firmowego logo, ale również danych kontaktowych lub krótkiego opisu zakresu działalności. Należy też wybrać solidnego wykonawcę, takiego jak drukarnia online Drukomat oraz dobrej jakości torby.

marketing internetowy
Call Now Button