4 powody, dlaczego firma zewnętrzna jest lepsza niż pracownik na etacie

Marketing internetowy, tworzenie stron internetowych, dedykowane aplikacje, grafika to obszary, w których jest obecnie ogromna konkurencja, ale też wybranie odpowiedniego wykonawcy nie jest łatwe. Często stoimy przed dylematem: wybrać profesjonalną firmę czy zatrudnić na etacie? Zlecić zrobienie grafiki wolnemu strzelcowi, freelancerowi czy firmie? 

Nie są to proste sprawy, ale wiele argumentów mówi, że lepiej wybrać jest firmę zewnętrzną.

  1. Mniejsze koszty

Wybierając outsourcing marketingu możesz fakturę VAT wrzucić w koszty. Natomiast zatrudniając pracownika etatowego oferujesz mu umowę o pracę, która wiąże się z znacznie większymi kosztami. Dodatkowo dochodzą: płatne urlopy, zwolnienia, urlop macierzyński i inne świadczenia. Generuje nam to wiele kosztów, które w przypadku wykonywania niektórych usług nie są uzasadnione. Od firmy otrzymujemy fakturę za wykonane zlecenie. Jeżeli więc nie potrzebujesz stałego pracownika, wybór outsourcingu będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

  1. Jakość usług

Często się mówi o tym, że firmy wykorzystują pracowników oferując mierną jakość. Nic bardziej mylnego! Dbanie o jakość oferowanych usług to podstawowa cecha firmy w czasach olbrzymiej konkurencji. Firmy outsourcingujące marketing muszą stale zapewniać wysokie standardy, aby utrzymać jakość usług i Klientów.

  1. Świeże spojrzenie

Firma zewnętrzna posiada znaczną elastyczność w działaniu oraz fresh ideas. Dlaczego? Wypalenie zawodowe, schematyczność w działaniu, brak obiektywnej oceny firmy i rynku to główne przeszkody w działalności marketingowca pracującego w jednej firmie od lat.

  1. Znajdź swojego idealnego pracownika

Gdzie szukać outsourcingu marketingowego?

Sprawdź Zdalny Marketing 🙂

Fot.BySteveWilson

marketing internetowy
Call Now Button